Reparatieverzoek

Heeft u schade of een storing? Kijk eerst even in onze folder 'Onderhoud en Reparaties' of u zelf verantwoordelijk bent voor het herstel of dat wij dit voor u verhelpen. Als Woonwenz dit voor u verhelpt, kunt u bij ons een reparatieverzoek indienen. Dat kan online via uw eigen huurdersportaal Mijn Woonwenz of door te bellen. We kijken zo snel mogelijk hoe dringend het is en spreken met u af wanneer het gebrek verholpen wordt. 

Uw schade of storing telefonisch melden

Hier leest u wie u wanneer kunt bellen: telefoonnummers voor schade en storingen 

Uw schade of storing via Mijn Woonwenz melden

Reparatieverzoeken kunt u eenvoudig online via Mijn Woonwenz indienen. Log eerst in met uw persoonlijke inloggegevens. Heeft u uw reparatieverzoek op werkdagen ingediend? Dan nemen wij het de eerstvolgende werkdag in behandeling. 

Erratum: Brochure Onderhoud en reparaties
Bij de afzuigkap die Woonwenz heeft geplaatst worden filters niet gerepareerd / vervangen.