Reparatieverzoek

U kunt uw reparatieverzoek via onze website indienen als u uw account op Mijn Woonwenz heeft geactiveerd. In de week van 15 januari ontvangt u van ons een persoonlijke brief daarin uw inloggegevens. Let op de envelop van Woonwenz ziet er anders uit, zie hiernaast.

Wanneer u te maken heeft met een schade of storing en u bent niet zelf verantwoordelijk voor het verhelpen van het mankement, dan kunt u bij ons een reparatieverzoek indienen. Na het indienen van uw verzoek kijken we natuurlijk hoe dringend deze is en maken we met u afspraken over wanneer het gebrek verholpen wordt. 

In onze brochure 'Onderhoud en reparaties' die u hiernaast kunt downloaden, leest u wat u moet doen bij technische gebreken en ook wie hier voor verantwoordelijk is. Kijk onder het kopje telefoonnummers voor schade en storingen voor de juiste contactadressen.

Dien via Mijn Woonwenz uw reparatieverzoek in
Reparatieverzoeken kunt u eenvoudig online via Mijn Woonwenz indienen. U dient eerst in te loggen met uw persoonlijke inloggegevens, voordat u uw reparatieverzoek kunt versturen. Bij een reparatieverzoek dat door ons uitgevoerd dient te worden, nemen wij uw verzoek op werkdagen, de eerstvolgende werkdag in behandeling.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden