Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over ons. Daarom hebben wij een klachtencommissie. Wat deze commissie allemaal doet leest u in het
Regionale Geschillencommissie Noord- en Midden-Limburg
Bent u vervolgens nog niet tevreden met de oplossing van uw klacht, dan kunt u dit voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie Noord- en Midden-Limburg.
Huurcommissie
Als u na het doorlopen van de procedure bij de Regionale Geschillencommissie nog niet tevreden bent, dan bestaat er de mogelijkhied om uw klacht ook te laten beoordelen door de Huurcommissie. Kijk voor meer informatie op haar
Commissie Governance Code
Als een klacht niet goed is behandeld door de Regionale Geschillencommissie, bijvoorbeeld omdat de Geschillencommissie onredelijk lang wacht met het in behandeling nemen van uw klacht of niet onafhankelijk is, dan kan een klacht worden ingediend bij de Commissie Governence Code. Deze commissie toetst of de juiste procedure is gevolgd. Alle informatie leest u