Klantenonderzoek

In opdracht van Woonwenz voert KWH klantmetingen uit. Onderzoeksbureau Desan Research Solutions benadert in opdracht van KWH huurders per e-mail, sms of telefonisch om enquêtes af te nemen.

Enquêtevragen

Gevraagd wordt of de huurder tevreden is over onder andere het betrekken of verlaten van de woning, de afhandeling van reparatieverzoeken, onderhoudswerkzaamheden (o.a. energiebesparende maatregelen) die in en om de woning zijn uitgevoerd of afhandeling van overlastklachten.

Contact per e-mail, sms of telefoon

Als het e-mailadres bekend is wordt de nieuwe, huidige of vertrokken huurder per e-mail benaderd. De e-mail bevat een link naar een digitale enquête, die de huurder vrijblijvend en anoniem kan invullen. Dit duurt maximaal 5 minuten. Wanneer er geen e-mailadres bekend is wordt er een sms gestuurd met een link naar de enquête of wordt er telefonisch contact met de (vertrokken, huidige of nieuwe) huurder gezocht.

Met de uitkomst van de onderzoeken gaan we actief aan de slag om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

De (persoons)gegevens worden verder niet aan derden verstrekt.