Klantenonderzoek

In opdracht van Woonwenz voert Inceptivize klantmetingen uit. Onderzoeksbureau Inceptivize neemt per e-mail enquêtes af.

Enquêtevragen

Gevraagd wordt of de huurder tevreden is over onder andere het betrekken of verlaten van de woning, de afhandeling van reparatieverzoeken, onderhoudswerkzaamheden (o.a. energiebesparende maatregelen) die in en om de woning zijn uitgevoerd of afhandeling van overlastklachten.

Contact per e-mail, sms of telefoon

Als het e-mailadres bekend is wordt de nieuwe, huidige of vertrokken huurder per e-mail benaderd. De e-mail bevat een link naar een digitale enquête, die de huurder vrijblijvend en anoniem kan invullen. Dit duurt maximaal 5 minuten. Wanneer er geen e-mailadres bekend is dan zou het kunnen dat de nieuwe, huidige of vertrokken huurder telefonisch wordt benaderd. 

Met de uitkomst van de onderzoeken gaan we actief aan de slag om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

De (persoons)gegevens worden verder niet aan derden verstrekt.