Contactgegevens

Kies uw favoriete kanaal om contact met ons op te nemen. 

Heeft u een reparatieverzoek?

Regel dit via uw eigen klantportaal Mijn Woonwenz of bel ons (KEUZE 1). Hier leest u wie u wanneer kunt bellen. 

24/7 eenvoudig online regelen via Mijn Woonwenz

Een reparatieverzoek melden of een online betaling doen. Zo helpen wij u 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Inloggen Mijn Woonwenz
E-mailen

Natuurlijk mag u ook een e-mail sturen naar ons. Vermeld daarin uw naam en adresgegevens. Stuur het naar: [email protected] of klik hier:

Mail ons
Telefonisch contact opnemen

Liever direct een medewerker spreken? Op maandag tot en met donderdag kunt u ons bellen tussen 08.00 uur en 17.00 uur. Op vrijdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Heeft u buiten kantooruren een schade of storing? Bel ons dan en wacht op het keuzemenu.

Bel ons via 077 389 31 31
WhatsApp sturen

U kunt tijdens onze kantooruren gebruik maken van WhatsApp. Het nummer is: 077 389 31 00.

Chatten

Rechtsonder ziet u de button voor de chatfunctie. Tijdens kantooruren kunt u chatten met een collega. 

Chatten met Woonwenz
Kantoor Woonwenz

U bent welkom op ons kantoor:
Molenbossen 618, 5923 AJ Venlo. 
Maandag tot en met donderdag van
08.00 uur tot 17.00 uur.
Vrijdag van 08.00 uur tot 12.00 uur.
Ook is dit het adres waar u post naartoe kunt sturen.