Contactgegevens

Kies uw favoriete kanaal om contact met ons op te nemen. 

Heeft u een reparatieverzoek?

Regel dit via uw eigen klantportaal Mijn Woonwenz of bel ons (KEUZE 1). Hier leest u wie u wanneer kunt bellen. 

E-mailen

Natuurlijk mag u ook een e-mail sturen naar ons. Vermeld daarin uw naam en adresgegevens. Stuur het naar: [email protected] of klik hier:

Mail ons
Telefonisch contact opnemen

Liever direct een medewerker spreken? Op maandag tot en met donderdag kunt u ons bellen tussen 08.00 uur en 17.00 uur. Op vrijdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Heeft u buiten kantooruren een schade of storing? Bel ons dan en wacht op het keuzemenu.

Bel ons via 077 389 31 31
WhatsApp sturen

U kunt tijdens onze kantooruren gebruik maken van WhatsApp. Het nummer is: 077 389 31 00.

Chatten

Rechtsonder ziet u de button voor de chatfunctie. Tijdens kantooruren kunt u chatten met een collega. 

Chatten met Woonwenz
Spreekuur in de wijk

Belfeld
Op dinsdag in de oneven weken van 15.00 tot 16.00 uur (met uitzondering van schoolvakanties)
Locatie De Hamar (aanwezig: Woonwenz, Incluzio, Gemeente, wijkagent)

Venlo Noord
Elke dinsdag van 13.00 tot 14.00 uur
Locatie De Witte Kerk aan het Agnes Huijnplein (aanwezig: Woonwenz, politie, BOA, Gemeente, Incluzio, Wijkoverleg)

Venlo Oost
Elke 1e donderdag van de maand
van 10.00 tot 12.00 uur
Locatie Ericaweg 6 (Wijkspreekuur Huis van de Wijk)

Kantoor Woonwenz

U bent welkom op ons kantoor:
Molenbossen 618, 5923 AJ Venlo. 
Maandag tot en met donderdag van
08.00 uur tot 17.00 uur.
Vrijdag van 08.00 uur tot 12.00 uur.
Ook is dit het adres waar u post naartoe kunt sturen. 

24/7 eenvoudig online regelen via Mijn Woonwenz

Een reparatieverzoek melden of een online betaling doen. Zo helpen wij u 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Inloggen Mijn Woonwenz