KWH gaat klantmetingen uitvoeren

Publicatiedatum: 09-02-2017

Vanaf volgende week kunnen nieuwe, vertrokken en huidige huurders telefonisch, per sms of telefoon benaderd worden voor een enquête over onze dienstverlening. KWH voert deze klantmetingen uit en werkt daarin samen met onderzoeksbureau Desan.

Enquêtevragen
Desan neemt contact op met de huurder en vraagt of de huurder tevreden is over de manier waarop we omgaan met de huurder inzake:

  • het betrekken / vertrekken van de woning;
  • de afhandeling van reparatieverzoeken;
  • onderhoudswerkzaamheden (energieverbetering) die in en om de woning zijn aangebracht;
  • hoe overlastklachten zijn afgehandeld.

Contact per e-mail, sms of telefoon
Als het e-mailadres bekend is wordt de nieuwe, huidige of vertrokken huurder per e-mail benaderd. De e-mail bevat een link naar een digitale enquête, die de huurder vrijblijvend en anoniem kan invullen. Dit duurt maximaal 5 minuten. Wanneer er geen e-mailadres bekend is wordt er een sms gestuurd met een link naar de enquête of wordt er telefonisch contact met de (vertrokken) huurder gezocht.

Met de uitkomst van de onderzoeken gaan we actief aan de slag om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

De (persoons)gegevens worden verder niet aan derden verstrekt.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden