We hebben hard gewerkt om deze nieuwe website overzichtelijker en makkelijker in gebruik te maken voor u als bezoeker. Tevens hebben we het klantportaal
Opzet website
Naast de belangrijkste informatie op onze website zijn op elke pagina, waar van toepassing, aan de rechter zijde bijbehorende brochures en verwijzingen naar andere websites te vinden. Ook is met een oranje knop aangeduid, wanneer de huurder zelf zijn woonzaken via het klantportaal Mijn Woonwenz kan regelen.
Klantportaal Mijn Woonwenz
Begin januari zijn we overgestapt naar een nieuw automatiseringssysteem. Dit gaf de kans om voor de huurder een eigen klantportaal op te zetten, waarbij we ook realiseerden dat onze huurder steeds meer de behoefte heeft om zelf zijn woonzaken te regelen. We hebben het klantportaal Mijn Woonwenz genoemd.
Vanaf woensdag 17 januari 2018 vinden huurders een brief in de brievenbus, waarmee ze op hun eigen klantportaal Mijn Woonwenz kunnen inloggen. Om het persoonlijk account te activeren heeft de huurder de persoonlijke inloggegevens nodig die in de brief staan. Op de pagina Meer over Mijn Woonwenz is de brochure te downloaden. Hier staat in het kort aangegeven wat de huurder zelf in het klantportaal kan regelen.