Onderhoudswerkzaamheden Mijn Woonwenz

Publicatiedatum: 17-06-2019

Van donderdag 20 juni, 12.00 uur, tot en met zaterdag 22 juni, 14.00 uur, is het klantportaal niet bereikbaar in verband met geplande onderhoudswerkzaamheden. Tijdens deze periode kunnen huurders niet inloggen op het klantportaal, Mijn Woonwenz.

Huurders kunnen informatie opvragen of reparatieverzoeken doorgeven via e-mail, infowoonwenznl, of bellen met onze klantenservice 077-389 3131.
Na zaterdag 22 juni, 14.00 uur, kunnen er weer betalingen en reparatieverzoeken via het klantportaal worden gedaan. Ook kan elke huurder zijn eigen persoonlijke informatie weer inzien.


Wat verandert er voor de huurder?
Na de onderhoudswerkzaamheden kunnen huurders in een oogopslag zien welke stappen doorlopen worden voor het melden van een reparatieverzoek. Ook kan de huurder een foto toevoegen bij een reparatieverzoek en een andere telefoonnummer opgeven, zodat het eigen telefoonnummer in de persoonlijke gegevens niet aangepast hoeft te worden.

Tijdens onderhoudswerkzaamheden informatie opvragen of een reparatieverzoek opgeven
Tijdens de onderhoudswerkzaamheden kan er contact worden opgenomen met onze klantenservice, info@woonwenz.nl , 077 – 389 3131. Buiten kantoortijden neemt de telefoonservice de meldingen waar.
 

Sorry voor de overlast.

 

 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden