Maatregelen tot 6 april ivm Corona

Publicatiedatum: 16-03-2020

Onze balie is tot 6 april gesloten voor bezoekers en huurders. Uiteraard staan we u graag telefonisch en per e-mail te woord. We hebben diverse maatregelen genomen om verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken, dit voor uw en onze gezondheid.

 

Werkzaamheden en reparaties

  • Heeft uw reparatie geen spoed?
    Helaas kan vanaf vandaag d.d. 16 maart 2020, uw reparatieverzoek niet worden ingepland. Dit omdat we niet weten hoe lang de extra maatregelen, die het Kabinet met het RIVM heeft afgestemd, duren. Rond 6 april laten we via onze website en Facebook weten of we onze werkzaamheden weer kunnen oppakken. 
  • Onze opzichters nemen alleen spoedklachten voor reparatieverzoeken in behandeling.
    Alleen bij noodgevallen wordt er een opname gedaan. Onze medewerkers nemen gepaste maatregelen.
  • Alle (voor)opnames bij bewoonde woningen vervallen.
    De vooropname worden telefonisch met u afgehandeld. Dit geldt ook voor de opname van vergunningen, nieuwe badkamer, keuken, toilet en douche.
  • Onze ketenpartners (Raedts, Jongen, Maasveste Berben) maken hun eigen afweging.
    De reparatie of opname, wordt als het mogelijk is, uitgesteld. Zij nemen contact op of informeren de bewoners hierover.
  • Grote onderhoudswerkzaamheden worden door de aannemers uitgevoerd waar zij dit verantwoord vinden.
    Als een woning leeg staat worden naar verwachting werkzaamheden in- en rondom de woning uitgevoerd. Bij een bewoonde woning worden de werkzaamheden in de woning uitgesteld, de bewoner wordt hierover door de aannemer geĆÆnformeerd.

 

Verhuizen of nieuwe woning?

U kunt uw huuropzegging indienen.

  • Bij een huuropzegging wordt de voorkeuring telefonisch uitgevoerd.
  • Een groepsbezichtiging vindt niet plaats.
    We doen in ieder geval tot en met 6 april geen groepsbezichtigingen meer voor vrijgekomen woningen. We maken een maatwerkafspraak met u over het bezichtigen van de woning. Bij een mogelijk risico wordt een bezichtiging uitgesteld.
  • Bij de eindopname worden er specifieke afspraken met de huurder gemaakt.
  • Bij de sleuteluitgifte aan de nieuwe huurder wordt vooraf contact opgenomen om afspraken te maken.

Onze medewerkers (in de wijk)?

  • Onze buurtcoƶrdinatoren treft u nu alleen bij spoedgevallen aan in de wijk.
  • Onze buurtbeheerders gaan wel de wijken in voor hun werkzaamheden.
    Wooncomplexen worden niet bezocht. Ook de werkzaamheden waarbij ze in contact komen met mensen worden niet uitgevoerd. Deze contactmomenten worden telefonisch vanuit ons kantoor opgepakt.
  • Bewonersbijeenkomsten en vergaderingen worden afgezegd en mogelijk al verplaatst naar een ander moment.
  • Persoonlijke afspraken met onze medewerkers kunnen worden afgezegd.
    Waar mogelijk is er telefonisch contact.

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden